onsdag 25 november 2009

Team fjortis


New Moon var precis så kass som jag anat men som bioupplevelse sett en njutning. Lagom smaskigt, lagom pinsamt, härlig trickfilmning (kommer ni ihåg det uttrycket? Ungefär samtidigt som man pratade om "otecknad film"), hjärta, smärta och ett helt hav av fjortisar omkring oss som fnissade initierat åt alla vampyrskämt (det var väldigt mycket identitetsbygge i salongen, visa kompisarna att du är med i klubben etc.) och faktiskt dessutom hade smak nog att hånskratta rått åt de mest klyschiga slow-motion-scenerna.

Jag och Amanda gick in för det till MAX: största biosalongen och största coca-colan (vilket inte var ett så smart val eftersom vi var tvungna att springa ((obs ej överdrift)) ut och kissa mitt i filmen och därmed missade säkert två minuters footage på Jacobs nyrakade nakna överkropp i regnet):


7 kommentarer:

Amanda sa...

HAHA åh gud vad nöjd jag ser ut, jag bara strålar av lycka! vill dock påpeka för övriga läsare att du faktiskt oh:ade och åh:ade tillsammans med resten av fjortisarna hehe. all in all, en av veckans bästa kvällar, 5 huggtänder av 5 möjliga osv osv

Johanna H sa...

Hehe, jag tror nog att jag åh:ade högst av alla, och för den delen var den som hoppade högst i biostolen när det blev läskigt...

Chatrin Loov sa...

hahaha åhh nu är så gulliga! nu ska jag lägga mig med mitt glas rödvin och läsa Breaking dawn, mmm...

Unknown sa...

HAHAHA!! Jag gillar att ditt läppstift matchar colaglasen!

Amanda (team edward btw) sa...

I KNOW! det var självklart ett medvetet val från min sida va...

Anonym sa...

trickfilmningarna var ju även samtida med trickskidorna

Johanna H sa...

Hehe, true!